Δύο αθλήτριες του Άρη Βούλας στην προεθνική ομάδα Κορασίδων
Η Στέλλα Πατεράκη (μαθήτρια της Β' Γυμνασίου) και η Έλλη Φίσερ (ΣΤ' δημοτικού) κλήθηκαν από την Ελληνική Φίλαθλο Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης (Ε.Φ.Ο.ΕΠ.Α.) στην προεθνική ομάδα Κορασίδων.
Περισσότερα …
























