
Το απόγευμα της Δευτέρας θα πραγματοποιηθεί η Γενική Συνέλευση του Νηρέα Γέρακα στα γραφεία του συλλόγου.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, θα αρχίσει στις 6.30 αλλά σε περίπτωση μη απαρτίας, θα αρχίσει στις 7.30.
Βασικό θέμα της ΓΣ αποτελεί ο διοικητικός απολογισμός της διοίκησης του σωματείου για το έτος 2012, ενώ παράλληλα θα υπάρξει ανταλλαγή απόψεων ανάμεσα στα μέλη γύρω από σημαντικά ζητήματα που αφορούν τον Νηρέα.
Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο καλεί τα μέλη του συλλόγου μας στη Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 20 Μαΐου 2013 και ώρα 18:30 στα γραφεία του συλλόγου Αριστογείτονος 30 & Κόνωνος.
Σε περίπτωση μη επιτεύξεως απαρτίας η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα στον ίδιο χώρο και ώρα 19:30.
ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ:
1)Εκλογή προεδρείου της Γενικής Συνέλευσης .
2)Επικύρωση Πρακτικών της προηγούμενης Γενικής Συνέλευσης
3)ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ του Δ.Σ. για το έτος 2012(από 01/01/2012 έως 31/12/2012).
4)Έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής για το χρονικό διάστημα 01/01/2012 έως 31/12/2012.
5) Διάφορα θέματα.
Δικαίωμα ψήφου έχουν όσα μέλη του ΝΗΡΕΑ ΓΕΡΑΚΑ είναι ταμιακώς εντάξει από 01/04/2012 έως 31/03/2013».
























