
Ένα χρυσό, δύο ασημένια και ισάριθμα χάλκινα μετάλλια αποτελούν τη συγκομιδή της προαγωνιστικής ομάδας του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης, την πρώτη μέρα του 9ου Κυπέλλου Ευρίπου, που διοργάνωσε ο ΑΚΟ Χαλκίδος.
Συγκεκριμένα, τα μετάλλια κατέκτησαν οι:
Άντρια Ηλιοπούλου-Τσιμαράτου: χρυσό στα 50μ πεταλούδα
Λιλιάνα Αλιέβα: ασημένιο στα 100μ ελεύθερο
Γιάννης Βενέτος: ασημένιο στα 50μ πρόσθιο
Αριάδνη Βαρελίδη: χάλκινο στα 50μ πρόσθιο
Αρτέμης Σάαρλοος: χάλκινο στα 100μ ελεύθερο
Παράλληλα, καλές εμφανίσεις πραγματοποίησαν και τα υπόλοιπα παιδιά που συμμετείχαν: η Γεωργία Παπαδοπούλου τερμάτισε 8η στα 100μ ελεύθερο, η Μαρία Κούρτη 9η στα 50μ πεταλούδα και 12η στα 100μ ελεύθερο, η Μαριάμ Καρίμ 10η στα 50μ πρόσθιο, η Ίρις Γιανναρέλη 10η στα 100μ ελεύθερο, η Ελένη Καραδημήτρη 11η στα 50μ πρόσθιο και ο Παναγιώτης Παπαδόπουλος 15ος στα 100μ ελεύθερο.
























