
Ο Κρόνος Γέρακα και ο δήμος Παλλήνης διοργανώνουν αιμοδοσία στις 18 Μαΐου.
Η αιμοδοσία θα γίνει στο δημαρχείο για την ενίσχυση της τράπεζας αίματος της δημοτικής αρχής.
Οι διοικούντες τον σύλλογο καλούν όλα τα μέλη του σωματείου καθώς και τους δημότες Παλλήνης να συνδράμπυν στην προσπάθεια. «Πέντε λεπτά από τον χρόνο μας δίνουν ζωή σε έναν συμπολίτη μας. Ας μην του τη στερήσουμε. Είναι καθήκον μας η ενίσχυση και διατήρηση της δημοτικής τράπεζας αίματος», αναγράφεται στην αφίσα που έχει κυκλοφορήσει.
























