Το απίστευτο έγγραφο - ομολογία της ανικανότητας του κράτους στον σεισμό της Κεφαλονιάς
Ένα απίστευτο έγγραφο που εστάλη από το υπουργείο Εσωτερικών σε όλους τους δήμους της χώρας μαρτυρά με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τον ερασιτεχνισμό που το κράτος αντιμετωπίζει την κατάσταση που επικρατεί στην Κεφαλονιά εδώ και δέκα ημέρες οπότε σημειώθηκε ο πρώτος μεγάλος σεισμός.
Περισσότερα …
























