Εθελοντικό πότισμα στον λόφο «Πευκωτό»
Ο Δήμος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Προστασίας Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ) και με την υποστήριξη του ραδιοτηλεοπτικού Ομίλου ΣΚΑΪ, χορηγού επικοινωνίας, διοργανώνουν εθελοντικό πότισμα στον λόφο «Πευκωτό» την Κυριακή 29 Ιουνίου στις 9.
Περισσότερα …
























