
O Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού σχολείου Γέρακα προχώρησε στην ομαδική ασφάλιση των μαθητών!
Το ΔΣ του Συλλόγου έλαβε υπόψη του τους μικροτραυματισμούς που καταγράφονται στο σχολείο και πήρε τη συγκεκριμένη απόφαση. Τα μέλη του, στη συνέχεια, έκαναν έρευνα αγοράς και κατέληξαν στην πλέον συμφέρουσα επιλογή, η οποία εγκρίθηκε από τη Γενική Συνέλευση.
Δείτε εδώ τις καλύψεις της ασφάλισης.
























