
Την πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε η Δημοτική Κοινότητα Αναβύσσου στο δημοτικό κατάστημα στην Ανάβυσσο την Τετάρτη 1 Ιανουαρίου.
Μετά τη δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίων Θεοδώρων, ο δήμαρχος Σαρωνικού Πέτρος Φιλίππου, ο αντιδήμαρχος Αναβύσσου Γιώργος Τζιβίλογλου, ο πρόεδρος του συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Μανόλης Χαρίτος, οι δημοτικοί σύμβουλοι Ανδρέας Κωνσταντέλλος, Θανάσης Καραγιάννης και Κων/νος Μπούκης αλλά και ο τοπικός σύμβουλος Φίλιππος Τροχίδης, έκοψαν την παραδοσιακή πρωτοχρονιάτικη πίτα και υποδέχθηκαν το νέο έτος.
Στους σύντομους χαιρετισμούς τους ο δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος ευχήθηκαν στους παραβρισκόμενους καλή χρονιά με υγεία και αισιοδοξία, ενώ από την πλευρά του ο Τζιβίλογλου έκανε συνοπτική αναφορά στο έργο που έχει γίνει μέχρι σήμερα στη Δημοτική Κοινότητα Αναβύσσου.
Την εκδήλωση για την κοπή της πίτας πλαισίωσε η Χορωδία του Συλλόγου Μικρασιατών Αναβύσσου και ευρύτερης περιοχής, η οποία έψαλε τα κάλαντα.
























