Ζευγάρι Αλβανών είχε ρημάξει τους υποσταθμούς της ΔΕΗ σε Μαρκόπουλο και Κορωπί!
Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Δυτικής Αττικής όταν ανακάλυψαν τι είχε κλέψει το ζευγάρι που συνέλαβαν με τη συνεργασία αστυνομικών της Ο.Π.Κ.Ε., το πρωί Τετάρτης!
Περισσότερα …
























