Πώς θα λειτουργήσουν τα μέσα μεταφοράς την ημέρα της απεργίας
Με στάσεις εργασίας συμμετέχουν στην απεργία της Πέμπτης που κήρυξαν ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ οι εργαζόμενοι στην ΟΣΥ (τρόλεϊ, λεωφορεία) και την ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός και τραμ), ενώ οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο και τον προαστιακό προχωρούν σε 24ωρη απεργία.
Περισσότερα …
























