Date2

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024 11:57:10

rss

αναζήτηση

makripano

Νέα… ημίμετρα για την αποτροπή τροχαίων στην Αθηνών – Σουνίου από Βάρκιζα έως Λαγονήσι



Αλλάξτε μέγεθος

paralia1

Ενώ όλοι οι πολίτες αναμένουν εδώ και τέσσερα και πλέον χρόνια την ουσιαστική βελτίωση των οδικών συνθηκών στη λεωφόρο Αθηνών – Σουνίου, η Περιφέρεια Αττικής αντί να προχωρήσει σε ριζικές παρεμβάσεις, επιμένει στα ημίμετρα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία εγκαθίστανται για πρώτη φορά στην Αττική, αντανακλαστικά ελαστικά πτερύγια, που στοχεύουν στον περιορισμό της εισόδου των οχημάτων στο αντίθετο ρεύμα, μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό το ποσοστό των τροχαίων ατυχημάτων.

Ο συγκεκριμένος μηχανισμός ασφαλείας αποκαλείται σύστημα αποτροπής παράνομου προσπεράσματος και αναχαίτισης οχημάτων και η Περιφέρεια παραδέχεται ότι αποτελεί «προσωρινή λύση».

Και βέβαια στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται αόριστα ότι μελετώνται μεσοπρόθεσμες επεμβάσεις οι οποίες προβλέπουν «τον δομικό διαχωρισμό των ρευμάτων κυκλοφορίας της λεωφόρου με την εγκατάσταση αμφίπλευρων στηθαίων ασφαλείας σκυροδέματος τύπου Νew Jersey, την κατασκευή κυκλικών κόμβων (round abouts), παραδρόμων, πεζοδρόμων, και άλλων παρεμφερών παρεμβάσεων, όπως την κατασκευή παράπλευρης διαχωριστικής νησίδας parking».

Το ερώτημα που τίθεται είναι αν οι μεσοπρόθεσμες παρεμβάσεις μειώσουν τα τροχαία σε ποσοστό άνω του 40%, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου, τί οφέλη προκύπτουν από την τοποθέτηση συστημάτων αποτροπής παράνομου προσπεράσματος και αναχαίτισης οχημάτων που συνίστανται, απλώς, σε αντανακλαστικά ελαστικά πτερύγια;

Το γεγονός ότι τα τροχαία συνεχίζουν να προκαλούν πλήθος νεκρών και τραυματιών στα επικίνδυνα σημεία της Αθηνών – Σουνίου, καταδεικνύουν ότι οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις οι οποίες έχουν ανακοινωθεί με… πανηγυρικά δελτία τύπου από την περιφέρεια Αττικής, μάλλον δεν έχουν ωφελήσει ιδιαίτερα.

Και βέβαια η ευθύνη δεν βαρύνει μόνο τις υπηρεσίες της Περιφέρειας αλλά και την οδηγική συμπεριφορά συμπολιτών μας οι οποίοι κινούνται με άκρως επικίνδυνο τρόπο σε ένα δρόμο που δημιουργήθηκε πριν από επτά περίπου δεκαετίες σε άλλες συνθήκες κυκλοφορίες και για να καλύψει άλλες ανάγκες από τις σημερινές μιας περιοχές η οποία αναπτύσσεται άναρχα μεν, γοργά δε.

 

      Ακολουθήστε μας και στο twitter!     

 

Σχόλια