Date2

Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου 2020 04:52:41

rss

αναζήτηση

makripano

Τρεις κι ο κούκος για την ενίσχυση της αγοράς Σπάτων – Αρτέμιδας!

Αλλάξτε μέγεθος

spata vaspavl erimia

Την ίδια ώρα που, δικαιολογημένα, γίνεται λόγος για την αναγκαιότητα ανάταξης της καταπονημένης εμπορικής αγοράς τόσο των Σπάτων όσο και της Αρτέμιδας, οι σχετικές διεργασίες φαίνεται να μην ευνοούνται από την παρουσία των ενδιαφερομένων!

Πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί ότι στην «πρώτη» της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Σπάτων Αρτέμιδας, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου, δεν υπήρχε απαρτία!

Το εντυπωσιακό είναι ότι το αντικείμενο της διαβούλευσης αφορούσε την ανταλλαγή απόψεων και την κατάθεση προτάσεων για την ενίσχυση της τοπικής αγοράς των Σπάτων και της Αρτέμιδος.

Φτάνει μια βόλτα στα κατ’ ευφημισμό εμπορικά κέντρα των δύο πόλεων για να κατανοήσει κάποιος ότι η κατάσταση είναι η χειρότερη δυνατή.

Όμως οι κατά τα λοιπά ενδιαφερόμενοι για την ανάπτυξη πολίτες φαίνεται να γύρισαν την πλάτη στην προσπάθεια για να αλλάξουν τα δεδομένα όπως προκύπτει και από την… ερημική φωτογραφία από την πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής.

Τελικά η συνεδρίαση θα επαναληφθεί την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου στις 6.30 το απόγευμα στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου επί της οδού Βασ. Παύλου και Φλέμινγκ στα Σπάτα.

Μάλιστα στη σχετική ανακοίνωση εκφράζεται η παράκληση «οι συμμετέχοντες, για τους οποίους έχουν οριστεί αναπληρωματικοί (που είναι όλοι οι φορείς, εκτός από τους πολίτες) να ενημερώσουν έγκαιρα αν δεν μπορούν να παρευρεθούν, τους αναπληρωματικούς τους, για να υπάρξει απαρτία»!

Σημειώνεται ότι της επιτροπής διαβούλευσης προεδρεύει είτε ο δήμαρχος είτε αντιδήμαρχος και βέβαια την ουσιαστική ευθύνη για τη συγκρότησή της φέρει η εκλεγμένη διοίκηση του κάθε δήμου.

Παράλληλα, όπως τονίζεται στον κανονισμό λειτουργίας της «ο ∆ήµος και στα πλαίσια του Οργανισµού Εσωτερικής Υπηρεσίας, παρέχει διοικητική και γραµµατειακή υποστήριξη του έργου της επιτροπής και της όλης διαδικασίας διαβούλευσης. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής εργασίες: προετοιµασία και οργάνωση συνεδριάσεων, τήρηση πρακτικών, παραγωγή, διεκπεραίωση, διαχείριση και δηµοσιοποίηση εγγράφων, τήρηση αρχείου αποφάσεων επιτροπής, προετοιµασία προπαρασκευαστικών συναντήσεων, τήρηση πρωτοκόλλου κλπ.».

Σχόλια